Re: [IPs] Eli Lilly og ferdigfyllte ampuller med Humalog

Siri Moe wrote:

> Hei,
> jeg har vært i kontakt med Eli Lilly og lurt på når vi får ferdigfyllte
> ampuller med Humalog. Av vår mailkorrespondanse er kanskje dette av
> interesse:
> "Det er desverre ikke mulig å få tak i ferdigfylte ampuller til
> Hoechst-pumpen.
> Vi jobber med å få hetteglass med Humalog til Norge, men slik det er
> idag må
> du fortsette å trekke opp fra 3ml ampuller. Man skulle tro det ikke var
> særlig
> [...]

Hei Siri,

Ineressante opplysninger du hadde om Humalog og Disetronic. Håper at vi sammen kan
påvirke slik at vi snart kan få ferdigfylt Humalog til pumpene våre.

Spennende å høre at du skal til Thailand/ Laos! Jeg har bodd med familien og jobbet 2 år
i Bangkok og reist en god del i området og du har virkelig noe å glede deg til.
Vi tilbragte julen for 2 år siden i nord-Thailand og Laos. En gjeng tok tog fra bangkok
og hadde en fantastisk opplevelse.
Etter å seilt på en bambusflåte to dager nedover en elv gikk vi i land på et avtalt sted
for å bli plukket opp av en buss. På elvebredden var det et primitivt spisested av de du
finner overalt i Thailand. Det som var spesielt her var et stort skilt på
resaurantveggen med påskriften "Himkok food and drinks" så her midt i jungelen hadde det
tydeligvis vært nordmenn før oss.

Dersom du skulle trenge hjelp med diabetesen vil det ikke være så lett i nord.
I Bangkok vil det ikke være noe problem, og skulle du måtte søke assistanse så oppsøk
Samitivej Hospital på Sukhumvit Soi49. De er helt moderne og oppdaterte, og det var der
jeg først lærte om Humalog.

Ha en riktig god tur og la oss høre fra deg når du er tilbake.

Hilsen Tor Aasrum