[IPs] Hva i all verden er dette???

Hei folkens!

Hadde en rar opplevelse med pumpa sist uke. Skulle bytte ampulle, og programmerte pumpa til å kjøre stempelet tilbake i "full ampulle - posisjon." Men det rare var at stempelet stoppet før det var trukket helt opp, og pumpa kjørte selvtest som om det skulle vært helt oppe. Derfor programmerte jeg den til å fylle slangen, uten noe tilkoblet. Så, når stempelet var kjørt helt fram gikk E6 alarmen (mekanisk feil). Etter å ha stoppet alarmen, forsøkte jeg igjen å kjøre stempelet tilbake - denne gangen uten problemer.

Er det noen andre D-Tron brukere her som har hatt samme problem?

Mvh
Ingrid