Re: [IPs] Gravitasjonskraft - kand det p virke pumpa?

Hei Ingrid
Antar at det kan skje trykkforskjeller (under-over trykk) som gjør at pumpa kan bli ustabil.
For lenge siden var det en historie om en diabetiker som skulle på en diabetes kongress og benyttet i den anledningen fly.
Pumpen gikk "løpsk" i kabinen, men siden det var mange andre leger tilstede ble mannen reddet.

Selv har jeg flydd mye med pumpe, har bl.a. arbeidet 1 år i Skottland med opptil 4 flyturer i uke (pga pendling). Har aldri hatt problemer med at forskjell i trykk har påvirket pumpa.
mvh Helga

email @ redacted on 04/18/2001 11:22:00 AM